بچه مثبت

 راه های مختلفی برای رمز گذاری و یا مخفی کردن فایل ها و حفظ امنیت اطلاعات شخصی وجود دارد. یکی از این روش ها اضافه کردن فایل ها به یک عکس است. در این روش تنها خود شما می دانید که در داخل فایل تصویر، اطلاعات دیگری وجود دارد و به این ترتیب کسی نمی تواند به اطلاعات محرمانه شما دسترسی داشته باشد.

 

پیش از شروع مراحل انجام این کار شما به یک نرم افزار فشرده سازی نیاز خواهید داشت. می توانید از نرم افزارهای مختلف فشرده سازی مانند Winrar یا WinZip و یا 7Zip استفاده کنید.

در این روش شما ابتدا فایل های که قصد دارید مخفی شوند را فشرده کرده و سپس فایل فشرده شده را به یک فایل تصویری می چسبانید. به این ترتیب اطلاعات محرمانه شما در دل یک عکس مخفی می شوند و زمانی که کسی برروی عکس کلیک کند تنها تصویر را مشاهده می کند و متوجه فایل های مخفی نخواهد شد. البته توجه داشته باشید که نباید حجم فایل های مخفی شده زیاد باشد چون در اینصورت ممکن است دیگران به دلیل حجم غیر معمول فایل، به آن شک کنند.



ادامه مطلب ...

        داغ کن - کلوب دات کام
شنبه 28 آبان 1390برچسب:عکس,مخفی کردن فایل, :: 12:28
شکوهمند

نرم افزار 2011 Revo Uninstaller ، یک نرم افزار حذف برنامه ها است ، که به شما امکان حذف برنامه های نصب شده و از بین بردن آن ها است و مشکلاتی را که در هنگام حذف برنامه ها دارید را حل می کند. این برنامه به شما امکان حذف برنامه هاییی را می دهد که به صورت ناخواسته بر روی رایانه شما نصب شده اند و یا این برنامه ها را نمی توانید از منوی “Windows Add or Remove Programs” در کنترل پنل حذف کنید. این نرم افزار بسیار قدرتمند تر و سریع تر از “Windows Add or Remove Programs” است.

این نرم افزار با یک الگوی کاملا پیشرفته برنامه ها را قبل از حذف آنها اسکن می کند و نیز پس از اینکه این برنامه ها نیز حذف شد دوباره برنامه مورد نظر را اسکن می کند و فایل هایی را که ضروری نیستند و فایل های رجیستری و فولدرهایی را که از آن برنامه مانده است را به طور کامل حذف می کند. همچنین اگر شما یک نصب ناموفق داشته باشید این نرم افزار قادر خواهد بود تا تمامی فایلهایی که بر روی هارد شما نصب شده اند را شناسایی و به شما امکان حذف آنها را می دهد.

برای دانلود اینجا کلیک کنید


        داغ کن - کلوب دات کام

 

نرم افزار SpeedConnect Internet Acclerator یک مرک افزار فوق العاده برای افزایش و بهینه سازی سرعت اینترنت می باشد. این نرم افزار قابلیت انتقال و حمل را نیز دارد. کابرانی که از هرگونه اتصال اینترنتی مانند Dial-Up Modem, DSL, Cable, Wireless and LAN استفاده می کنند می توانند برای افزایش سرعت اینترنت خود از این نرم افزار استفاده کنند. شما می توانید نسخه جدید این نرم افزار را از سایت zomit دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...

        داغ کن - کلوب دات کام

 

امروزه با کشیده شدن اینترنت به خانه ها و منازل و نفوذ بیشتر آن در میان خانواده ها اکثر والدین با این مشکل رو به رو هستند که نمی خواهند فرزندان خود وارد اینترنت شوند و یا حداقل در زمان هایی خاص این محدودیت را برای فرزندان اعمال کنند. راه های گوناگونی وجود دارد که این محدودیت ها اعمال شود اما یکی از ساده ترین راه ها استفاده از نرم افزارها موجود در این زمینه است. Internet Lock نام نرم افزاری قدرتمند و مناسب برای این دسته از کاربرانی است که قصد دارند اینترنت را برای کاربران دیگری که از یک رایانه استفاده می کنند به نوعی قفل یا از دسترس خارج نمایند. این ابزار با داشتن انواعی از تنظیمات و اعمال انواع محدودیت ها انواع سایت های مختلف را از دسترس خارج کرده و یا حتی به طور کامل اینترنت را قفل می نماید. این نرم افزار که با انواع مرورگرها سازگاری داشته و می تواند با انواع پروتوکل هایی که برای برقراری اینترنت استفاده می شوند هماهنگی پیدا کند توانایی شناسایی و سازگاری با تمامی مدل های کانکشنی را هم دارد و به همین دلیل استفاده از تمامی قسمت های نرم افزار بسیار آسان خواهد شد. امکان زمان بندی قطع دسترسی به اینترنت هم از امکانات جالب این ابزار است ؛ Internet Lock که از واسط کاربری بسیاری ساده ای بهره می برد به سادگی قابل استفاده بوده و به همین دلیل والدین به راحتی می توانند از این بزار استفاده کنند. این ابزار همچنین از حجم بسیار مناسبی هم بهره می برد که ارزش دانلود این ابزار را افزایش می دهد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...

        داغ کن - کلوب دات کام
شنبه 28 آبان 1390برچسب:قفل,اینترنت,Internet,Lock, :: 2:0
شکوهمند

 این برنامه در واقع نوعی از پیاده سازی نحوه عملکرد سیستم عامل با استفاده از پشته (صف) برای محاسبه یک فرمول است . البته این کار میتونه خیلی ساده به نظر ولی در واقع سیستم عامل برای جمع عباراتی مثل :

2+(3*4-6)/2

که برای ما آشنا هم هست و به IntFix معروف اول آن را به Postfix تبدیل می کند و به این صورت با حذف پرانتز و مرتب سازی عبارت (فرمول) براساس اولویت انجام می چیند . برای درک بهتر این دو فرمول را باهم مقایسه کنید:

A+B

+AB

که اولی میانوندی (Intfix) و دومی (postfix) .....

برنامه ای که من نوشتم این تبدیل را انجام میدهد و سوسش در پست بعدی می گذارم.

دانلود با حجم 104 کیلو بایت 


        داغ کن - کلوب دات کام

 این مقاله برای رباتیک هم بدرد می خوره

كنترل هوشمند سيستم جامع پاركينگ با استفاده از ريزناظرهاي اي وي آر

آيدين عظيمي جاهد

اندازه فايل: 91 کیلو بایت
تاریخ ارسال: دوشنبه، 11 تیر، 1386

منبع بچه مثبت :http://www.maghaleh.net/downloads-419.html

باید که فونت NazaninNormal  روی سیستم شما نصب بشه وگر نه به مشکل برمی خورید


        داغ کن - کلوب دات کام
یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:Avr,کنترل هوشمند,ریز ناظر, :: 11:43
شکوهمند

 مقاله درباره شبكه هاي خصوصي مجازي 

نویسنده: فاطمه سواران
اندازه فايل: 194 کیلو بایت
تاریخ ارسال: دوشنبه، 11 تیر، 1386
منبع بچه مثبت : 
http://www.maghaleh.net/downloads-412.html


        داغ کن - کلوب دات کام
یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:vpn,شبكه هاي خصوصي مجازي , :: 11:26
شکوهمند

 از این لینک  می تونید دانلود کنید

 


        داغ کن - کلوب دات کام
یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:فوتوشاپ, :: 11:19
شکوهمند

 وقتي صحبت از قلب ويندوز به ميان مي آيد عموما تصويري از Registry در ذهن ايجاد مي شود . Registry ابزار قدرتمندي است كه قلب و هسته اصلي اعمال تغييرات در ويندوز است . اما در اين بين Group Policy نيز ابزاري حياتي و در عين حال ساده و User Friendly است كه مي تواند تغييرات بسيار جامع و كاملي را شامل شود . در مقايسه با Registry مي توان گفت كه سادگي كار و وجود توضيحات كافي Group Policy را برتر از Registry جلوه مي دهد . در اين سري از مقالات ابتدا به معرفي Group Policy مي پردازيم و سپس چند عمليات مهم را توسط Group Policy بررسي و پياده سازي خواهیم کرد.

مقدمه و معرفي :

Group Policy مجموعه اي از تنظيمات پيكره بندي مرتبط با User و يا Computer مي باشد كه تعريف نحوه عملكرد برنامه ها منابع شبكه و سيستم عامل درارتباط با User و يا Computer است . Group Policy مي تواند بر روي Site Domain و Organizational Unit اعمال شود . البته موارد مذكور جزو تعاريف محيط Active Directory هستند كه در اين مقاله بررسي نخواهند شد . در نهايت تنظيمات اعمال شده بر موارد فوق روي User ها و يا Computer ها تاثير مي گذارند .


        داغ کن - کلوب دات کام
سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:group,policy, :: 5:45
شکوهمند

 1. FAT (File Allocation Table): این فایل سیستم که FAT16 هم نامیده می شود، از ابتدایی ترین فایل سیستم های دنیای کامپیوتر به حساب می آید. FAT به طور ذاتی از کلاسترهای 32 بیتی استفاده می کند و از لحاظ امنیت و کارایی، نسبت به سایر فایل سیستم های در سطح پایین تری قرار دارد. FAT با سیستم عامل های win me, win 9x, win 3.x, dos و برخی سیستم عامل های os/2 و unix سازگاری دارد. از معایب بزرگ FAT می توان به عدم پشتیبانی از هارد دیسک های با حجم بالا اشاره کرد. ضمناً اندازه هر پارتیشن هم نمی تواند بیشتر از 2047MB باشد.

 


2.
FAT32: نسخه توسعه يافته FAT16 مي باشد كه به منظور سازگاري با نسخه هاي جديد ويندوز و نيز پشتيباني از هارد ديسك هاي با حجم بالاتر طراحي شد. FAT32 از نظر امنيت و كارايي بسيار بهتر از FAT طراحي شده و حتي مي تواند از كلاستر هاي 4 بيتي نيز استفاده كند و اين امر موجب مي شود تا حجم بشتري در اختيار كاربران قرار گيرد. بدين معنا كه هم از هاردهاي با ظرفيت بيشتر پشتيباني مي كند و هم اندازه فايل ها در اين فايل سيستم كمتر از FAT مي باشد. FAT32 قابليت سازگاري با سيستم عامل هاي win xp, win 2k, win nt, win me, win 9x, dos 7.0 را دارا مي باشد. از معايب FAT32 مي توان به عدم توانايي در تعريف سطح دسترسي، نداشتن Recycle bin مجزا، امنيت پايينتر نسبت به NTFS و ... اشاره كرد.

 

3. NTFS (New Technology File System): اين فايل سيستم به منظور تأمين امنيت بيشتري طراحي شده و داراي انعطاف پذيري بيشتري نسبت به فايل سيستم هاي قبل مي باشد. NTFS قابليت پشتيباني از هارد ديسك هاي با ظرفيت بالا و امروزي را فراهم نموده است و نيز قابليت هاي امنيتي بسيار خوبي را در اختيار كاربراي قرار داده است، مانند: تعريف سطح دسترسي به اطلاعات براي هر كاربر، ايجاد Recycle bin مجزا براي هر كاربر، دارا بودن قابليت جيره بندي ديسك (Disk Quota) و فشرده سازي و ... .

 

NTFS توان پشتيباني از ويندوزهاي Vista, xp, nt , 2k را دارد، بدين معنا كه پارتيشن مخصوص ويندوزهاي فوق مي تواند NTFS باشد.

مي توان پارتيشن هاي FAT32 را بدون هيچ نرم افزار جانبي و با اجراي دستور زير در Cmd ويندوز به NTFS تبديل نمود:

convert x:/fs ntfs

(x نام درايوي است كه قصد تبديل فايل سيستم آن را از FAT32 به NTFS داريم.)

:پارتيشن هاي NTFS در ويندوزهاي 9x , 3.x و dos ديده نمي شوند. همينطور پارتيشن هاي FAT32 با حجم 2 GB به بالا در dos و win 3.x قابل رؤيت نمي باشند.

 

 

4. EX2/EX3 (EXercize 2/3): اين دو نوع فايل سيستم ويژه سيستم عامل Linux, unix هستند. EX2/EX3 از لحاظ امنيت فوق العاده قدرتمند هستند و نيز قابليت پشتيباني از هارد ديسك هاي تا حجم 4 TB را دارند.EX2 سيستم فايل استاندارد يونيكس و لينوكس مي باشد كه به كاربر اجازه مي دهد فايل ها و دايركتوري هاي قاعده دار (داراي مجوز و حق مالكيت) و اسم فايل طولاني و ... داشته باشد. تنها تفاوت بين EX2 و EX3 در اين است كه سيستم فايل EX3 علاوه بر داشتن كليه خواص EX2، داراي خاصيت ثبت وقايع و ايجاد و سازماندي log مي باشد و اين امر موجب مي شود تا در زمان crash سيستم بتوان در كوتاهترين زمان ممكن، فايل ها را به حالت قبل از خرابي بازگشت داد.

پارتيشن هاي EX2/EX3 در ويندوز ديده نمي شوند، البته با نرم افزارهاي ويژه اي مي توان اطلاعات آن ها را خواند و يا تغيير داد و حتي با برخي نرم افزارها قادر خواهيم بود اين پارتيشن ها را به NTFS تبديل كنيم.

 

* پارتيشن Swap در لينوكس: پارتيشن Swap در سيستم عامل Linux تعريف می شود و توسط لينوكس به عنوان حافظه مجازي مورد استفاده قرار مي گيرد. حجم اين پارتيشن برابر مقدار RAM سيستم و يا در بهترين حالت 2 برابر آن تعيين مي گردد. اين پارتيشن حالت مجازي دارد بدين معنا كه در ساختار درختي فايل هاي linux ديده نمي شود، به عبارت ديگر نمي توان آن را به ساختار فايل لينوكس، mount كرد.

 

در پايان ذكر اين نكته ضروري به نظر مي رسد كه سيستم عامل هاي ديگري نيز وجود دارند كه هر كدام از فايل سيستم هاي مخصوص به خود استفاده مي كنند. در برخي از اين سيستم عامل ها پارتيشن به صورت مجزا مفهومي ندارد مانند linux كه از يك ساختار درختي بهره مي برد و كليه پارتيشن ها و دايركتوري ها به صورت شاخه اي به ريشه (root) وصل مي شوند و يا در novel netware كه به جاي پارتيشن از مفهوم volume استفاده مي شود.


        داغ کن - کلوب دات کام

 ورژن جدید مرورگر وب Internet Explorer9 با امکانات بسیار قوی که در اینجا در دو زبان برای دانلود برای شما عزیزان قرار داده شده

 

دانلود برای seven32bit 

دانلود برای seven64bit

 

Windows Internet Explorer 9


        داغ کن - کلوب دات کام
دو شنبه 2 آبان 1390برچسب:Internet Explorer9,IE,9, :: 15:19
شکوهمند

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
امکانات ويژه
  • مترجم گوگل

  • رنک پيچ در گوگل

    Free PageRank Checker
  • آمار وب سایت



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 159703
تعداد مطالب : 144
تعداد نظرات : 85
تعداد آنلاین : 1